סל הקניות

סגור

לאור המצב" - זה המצב"

שפיות קורונה חשיבה חיובית סדנאות סטודיו מוצקים

חשבתם שלא יהיה #חמישיחיובי לאור המצב??

"לאור המצב" - כמה פעמים שמעתם את הביטוי הזה בשבוע האחרון??
הרשתות מוצפפפפפותתתתת ונגועות בקורונה וירטואלית - אני כבר הפסקתי לעקוב...

בסוף פברואר הייתי ב-high מטורף: חודש מרץ עוד לא התחיל וכבר הייתי עם כמות שיא של סדנאות! רציתי לצעוק את זה בגאווה, אבל פחדתי "לפתוח פה" אז אמרתי לעצמי לחכות לאפריל.
איזה אפריל ואיזה נעליים עכשיו?! 🤦🏻‍♀️
עד שלישי עדיין עבדתי - סדנאות אינטימיות, משפחתיות, אין סיבה שלא ואין סתירה להנחיות. אבל בשלישי... עם ההנחיות החדשות - וואווו! ראיתי איך אלפי שקלים פשוט בורחים לי בין האצבעות, ואז הבאסה מחלחלת קצת יותר...
אז כן, נתתי מקום לבאסה (כמה דקות מספיק לה 😜), אבל מעבר לכך - אני פשוט עשיתי switch דרמטי - אני לא מחפשת איך לעבוד במהלך היום, אני פשוט עם הילדים והבית, וככה לא נקרעת בין עסק למשפחה:
גיליתי צדדים חדשים בדניאל של רגישות ובגרות,
נשארתי מאופקת יותר מהרגיל עם הבכי האמוציונלי של ניר (זה לתמיד עניין הילד-סנדביץ'?... 😳),
יש לי סופסוף זמן להאכיל את ליאור עם מוצקים!!

וכדי בכלזאת לשמור על שפיות או לשמור על חריץ קטן של אויר לנשמה, קבעתי להיום בערב הליכה עם חברה (רק אל תגידו לי שיורד גשם בערב!) - עוד פעולה שחיכיתי לעשות אותה כבר יותר משנה! 🚶🏻‍♀️

מה אני מנסה להגיד?
אל תילחמו בזה. זה המצב.
נכון, חוסר הוודאות יכול לרסק, ההרס הכלכלי יכול לטלטל, ואז מגיע הביטוי "לאור המצב" כתירוץ. אז אל תחפשו תירוצים - תהיו אקטיביים, תחיו את הרגע שנקלענו אליו, תיהנו ממה שאתם כן מרויחים מהמצב (למשל: ללכת רגע לשירותים בלי לדאוג לקטן בן 9 חודשים שאולי מכניס קסדה של נינג'גו לפה 👨‍🚀).
וחשוב מכל - שמרו על השפיות כדי שלא נגיע פה למצב של א-נורמה, לכאוס של התאבדויות ואלימות. לספרי ההיסטוריה של הנכדים שלנו כבר נכנסנו, אז בואו נופיע בהם בראש מורם ולא כתיעוד של קטסטרופה כי לא צלחנו להתמודד עם הטרפת הזאת שנכנסה לחיינו.


ברגעים קשים בחיים אני תמיד אומרת לעצמי "איבדתי את אמאבא ושרדתי, אז אני מסוגלת לשרוד ולהתמודד עם כל מצב".
תיזכרו ברגע קשה בחיים שלכם ותטפחו לעצמכם על השכם - אם אתם קוראים טקסט זה כנראה ששרדתם את אותו רגע קשה.
הקורונה הוא עוד אחד מהמצבים האלה עבור כולנו, וכולנו נשרוד אותו - לא משנה מה יהיו השלכותיו.

🙏🏻🙏🏻🙏🏻

נ.ב: מזכירה לכם לבחון לא רק את עצמכם, אלא גם את הקטנים והמבוגרים שבסביבתכם, להיות קשובים גם להם (דרך אגב, כשיש לנו מישהו אחר לדאוג לו, זו שיטה טובה להישאר זקופים וחזקים 😉).