סל הקניות

סגור

...מיציתי

קורונה מיציתי מיצוי סדנאות סטודיו תכשיטים

#חמישיחיובי

כל הקטע בחשיבה חיובית הוא שאנחנו יכולים לאמן את המוח ולהגיד לעצמנו דברים חיוביים, טובים, מדרבנים, בשביל שבאמת המוח שלנו יתחיל לחשוב כך, לקלוט ולפעול בהתאם למה שאנחנו אומרים לו, או בתמציתיות: Fake it until you make it.
אז גם אני, אופטימיסטית בעלת חשיבה חיובית בלתי נלאית, אני אומנם מוצאת הרבה חיובי בסיטואציה שכולנו נמצאים בה, אבל אפשר גם להגיד שמיציתי:

1. מיציתי את העובדה שאני לא עובדת כבר יותר מחודש (ואם אני רוצה למצוא את ה-Fake: אני בחופש ממרתון החיים כבר חודש ייייייאאאיייי! 💃🏻)
2. מיציתי את העובדה שהלפטופ שלי הפך להיות לפטופ-זום של דניאל ולא לפטופ-עבודה שלי (Fake: אני שמחה שלפחות דניאל לומדת ולא מתנוון לה המוח).
3. מיציתי את העובדה שאני כל היום מפנה מדיח, מעמיסה למדיח, מפנה כיור, שוטפת כלים, מפנה שוב מדיח וכן הלאה... (Fake: סופסוף אני עושה משהו במטבח 😂 זכות הבישולים שמורה לחמותי היקרה 🙏🏻 סתם, באמת שנהנית מצהריים משותפים עם ניר ודניאל).
4. מיציתי את העובדה שלליאור התחרבש סדר היום בגיל 10 חודשים (Fake: סוף סוף זכיתי להאכיל אותו מוצקים, מה שהיה אמור לקרות בגיל 6-7 חודשים, קרה בגיל 9 חודשים...)
5. מיציתי את העובדה שאני לא יכולה לפרסם את הסדנאות שלי (Fake: לפחות בזמן שיש, אני מנצלת את הלילות כדי לעשות עבודת שיווק מאחורי הקלעים).
6. מיציתי את העובדה שאני לא יכולה לקדם את הפרויקט החדש שלי בסטודיו, בחדר הקטן (Fake: לפחות זה נותן לי את הזמן להתבשל עם עצמי ולהכין אותו מאפס, בלי לחץ של זמן, בלי דדליין).
7. מיציתי סידור ארונות, שידות, מגירות, קופסאות, תרומות (Fake: אין סיכוי שהייתי מגיעה לזה אם לא היתה קורונה!!!)
8. מיציתי את ההזמנות להיכנס לקבוצות, את הפרסומות ללייבים, את ההצעות להשתתף בזומים (Fake: אבל איזה יופי שאנשים מוצאים איך להתפרנס אונליין גם בעיתות משבר! באמת!)
9. מיציתי את העובדה שאני לא יודעת איזה יום היום או איזה חג היום (Fake: לפחות אני לא לבד עם טפשת הקורונה הזאת 🤦🏻‍♀️).
10. מיציתי לצאת עם מסכה וכפפות למכולת/צרכניה במושב (Fake: לפחות יש לי תירוץ כמה פעמים בשבוע לצאת להתאוורר 😜).
11. מיציתי את חוסר הוודאות והלחץ הכלכלי (Fake: כולנו באותו המצב, סבלנות זה שם המשחק מבחינתי).
12. מיציתי את זה שיש לי 3 ילדים שאוכלים לי את הראש 24/7 (Fake: ובכלזאת... נהנית לראות את השטויות שלהם מנסים לאכול זה את זה) 😍

יש לי (ובטוחה שגם לכם) עוד הרבה "מיציתי" אבל באמת שלכל "מיציתי" יש לי Fake שאני ממש מאמינה בו.
מוזמנים לנסות אותי עם רשימת המיצויים שלכם 😉

סופ"ש משפחתי מהנה לכולם! 🌸🌈