סל הקניות

סגור

עשייה..#שפע_איןשנילו

עשייה..#שפע_איןשנילו
וגם... בידוד_יום #5
כבר הבנו שאני בן אדם שאוהב שגרה, ריטואלים, מסגרת... נכון?
הבידוד של הימים הבודדים האלה עזר לי כ"כ להפיל אסימונים!
מה שלא קרה בקורונה, קרה עכשיו!
בדיוק כמו שאמרתי: מועד א' לא הלך משהו (למרות שאני תלמידה מצטיינת 😜), הנה יש לי מועד ב' 💪🏻
אז...
קודם כל - להוריד הילוך! ביומיום אני כ"כ נשאבת כמו ואקום לעשייה ולמירוץ, שלא מספיקה לדבר עם חברות שיחה נורמלית. חפירות בוואטסאפ בשפע, אבל שיחה נורמלית, כזו כמו של פעם... כמעט ולא קורה 🤷🏻‍♀️ אז הנה, השבוע האחרון זימן לי כמה שיחות ברוגע, בנחת, גם עם חברות וגם עם קולגות (וגם עם חברות שהן קולגות), והבנתי כמה זה תורם - ברמה האישית והעסקית.
אסימון נוסף שנפל ו"גלינגלנג" על הרצפה ממש חזק בנפילה: כשאני מעלה יומיום תמונות של תכשיטים, אני אשכרה מוכרת! אני כל שבוע חופרת לכם על חשיבה חיובית, על סדנאות, והתכשיטים (אלה שאני יוצרת עבורכן ממעמקי הבטן והלב, אלה שממלאים אותי בזמן יצירתם) הפכו לשוליים כמעט, מסכנים 😉... והנה, בימי האתגר שהצבתי לעצמי בספונטניות, הם קיבלו את הבמה שמגיעה להם, הם הגיעו לצווארן וידיהן של לקוחות אוהבות, ואפילו הכרתי לקוחות חדשות!
אז תתכוננו, כי מעכשיו אני מוסיפה לריטואל שלי - כל יום יפורסם תכשיט! או בפוסט או בסטורי, העיקר שהוא יקבל את הבמה שמגיעה לו.
ואחרון חביב: בזכות הבידוד שקירקע אותי לבית ולסטודיו, היה לי זמן להעשיר את עצמי היום ב-3 הרצאות זום מטעם קהילת ביזנסיות - קהילה נשית עסקית (תודה ענבר ענבר הרוש בן עזר על ההיכרות עם היום הפורה הזה 🙏🏻),
והבנתי שלמרות כל הניסיון העשיר שלי (שנתיים וחצי שלמות 😜) ולמרות שאני טפו טפו מתנהלת נהדר בעסק שלי, תמיד - אבל תמיד - יש מה ללמוד ואיך להעשיר את עצמנו ואת העסק, ותמיד נלמד דברים חדשים שאולי עוד לא ניסינו בעסק שלנו. פשוט להגיע (תמיד) עם ראש פתוח,
עם רדאר לספוג שפע מסביבנו 🙏🏻
ואלו היו 3 המסקנות שלי לימי הבידוד,
מאחלת לכם מסקנות מעוררות שכאלה עם או בלי בידוד ❤
מסכמת את הבידוד בהנאה גדולה ועשייה מספקת!
מחר מסיימים 👏🏻
לילה טוב 😘